Ben Bir Müslüman’ım! (انا مسلم) Arapça Türkçe Cümleler

 Ben Bir Müslüman’ım! (انا مسلم) Arapça Türkçe Cümleler

Ben bir Müslüman’ım.

أنا مسلم

Ben bir Müslüman’ım! Türkiye'ye sadıkım!

انا مسلم عقف بجانب تركيا

Ben bir Müslüman’ım ve bununla gurur duyuyorum.

(I’m a Muslim and I’m proud of it.)

أنا مسلم. وأنا فخور بذلك.

Ben Müslüman'ım ve sadık bir Amerikalıyım.


أنا مسلم، و أنا امريكي مخلص

Sen Hindu'sun bende Müslüman.

انت هندوسي، وانا مسلمة

Evet, bir Müslümanım.

أجل، أنا مُسلم.

Ben bir Müslüman'ım, bu yüzden dünya malı benim için anlamsız.

أنا مسلم، وبالتالي فحلي هذا العالم لا تعني شيئا.

Ateş açmadan evvel "Ben bir Müslüman Amerikalıyım, İsrail'e kızgınım" diye bağırdı.

وصرخ "أنا مسلم أمريكي، أنا غاضب من إسرائيل" قبل أن يبدأ إطلاق النار.

Yüzümü ona çevirdim ve ona dedim ki:  ''Müslümanım!''

أدرت وجهي تجاهها وقلت لها: "أنا مسلمة".

Ben Müslümanım: Cumartesi günleri… 

وأنا مسلم في أيام السبت

Anne babanın ne söyleyeceğinden nasıl korkmazsın? Ben Müslümanım ve hayatın neler getirebileceğini kabullendim.

كيف يمكنكِ أن تكوني غير خائفة مما سيقوله والديكِ؟ أنا مُسلّمة بما قد تأتي به   الحياة

Ben Müslüman'ım ve sadık bir Amerikalıyım.

أنا مسلم، و أنا امريكي مخلص

Ben bir Müslüman ve hassas durumlarda sorumluğu üzerime almalıydım.

انا مسلم، ومع ذلك اعطوني قضيةحساسة مثل هذه

Ben bir Müslüman ve hassas durumlarda sorumluğu üzerime almalıydım.

انا مسلم، ومع ذلك اعطوني قضية حساسة مثل هذه

Ben Müslüman değilim, Şih'im.

أنا لست مسلمة، أنا سيخية

Ben Müslüman bir kızım, ayrıca Batılı bir kızım.

أنا فتاة مسلمة ولكنّي فتاة غربيّة أيضاً

O Hıristiyan bir kadın.

هي إمراة مسيحية

Hıristiyan bir Ermeni. Ben Müslüman

وأنا رجل مسلم 

Benim adım Jamal al-Asiri ve haklısın, sadakatlilerden biri benim.

إسمي جمال الأسيري وأنت مُحق أنا من المسلمين

Ben küçük, iyi bir Müslüman eşim.

أنا زوجة مسلمة مطيعة.

Müslüman kız benim!

وأنا الفتاة المسلمة 

Ey Ahmed! Müslüman kadınları tanıyorum!

أنا أعرف المسلمات يا اَحْمَدٌ

Politikacılar seçim kampanyalarından önce: "Müslümanlar'dan nefret ediyorum" sloganını kullanmakta sakınca görmedi.

وقبل أن يرى السياسيون أنه من اللائق استعمال عبارة "أنا أكره المسلمين" كشعار لحملتهم الانتخابية.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)