Filistinli Çocuk...

 Filistinli Çocuk...

 

Saçlarını okşadı ölüm

Toz, toprak, yağ, tank

Korkulu bağrışlar

Filistin

Bahtsız çocuklar

 

Ben Filistin

Ben savaşkan çocuğu

Oyuncaklarla oynamadım

Doyasıya

 

Ben Filistin elinde makinalı çocuğu

Oyuncak tankları israil’in

Ezdi çocukluk düşlerimi

 

Ben Filistinli anneyim

Sarıldım toprağa

Doğurmaz olsaydım oğlumu savaşta

 

Ben Filistin’li çocuk

Adım barış, adım umut

Rüyamda

Hortladı Hitler amca

Kalkamadım bu sabah

Karanfilsiz çelenk koymuşlar yanıma

Kapandı özgürlüğe gözlerim

 

Ben Filistinli çocuk

Adım emek

Koşuyordum özgürlüğe

Takıldı ayağım, düştüm

Tepemde pisliği Amerika’nın Şaron, Begin

 

Çağırıyoruz Filistinli çocuklar

Durdurun bu savaşı

Çizmeden ölülerimiz

Dağlarını, ovalarını

Caddelerini haritaların

 

Kanlı çatlaklarında

Türküler yeşeriyor Filistin’de

Sevda türküleri

Kavga türküleri

Kardeş türküleri

Çocukların türküleri

Söyleniyor şimdi

Islaklarında yanaklarımızın…


Rıdvan Kansu




 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)