Ya Musa Benim İçin Bu Gün Ne Yaptın

Ya Musa Benim İçin Bu Gün Ne Yaptın?

Allah Celle Celâlüh Hz. Musa Aleyhisselâm’a bir gün sorar:
Ya Musa benim için bu gün ne yaptın?
Yarabbi Senin için namaz kıldım, oruç tuttum, zekât verdim, ismini çok zikrettim.
Allah Celle Celâlüh tekrar sordu:
Namaz kılmak senin için burhandır, oruç seni cehennemden koruyan kalkandır, zekât mahşer günü herkes sıcaktan yanarken sana gölge yapacaktır, zikirde o gün karanlıkta sana nur olacaktır. Benim için ne yaptın?
Hz. Musa: Yarabbi Senin için olan amel hangisidir? Senin için ne yapılır?
Allah Celle Celâlüh de buyurdu ki: Sevdiğim kulumu benim için sevdin mi, düşmanımı da düşman bildin mi? Diye buyurdu.
Hz. Musa Aleyhisselâm da Allah’ü Teâlâ’nın sevdiği amelin O'nun dostlarını sevmek ve düşmanlarını sevmemek olduğunu anladı.
Rasulullah Sallallahü Aleyhi Vesellem “Allah için birbirini seven, hayatını böyle geçiren, ve bu hal üzere vefat edenlerin, hiçbir gölgenin bulunmadığı bir günde, Arşın gölgesinden gölgeleneceklerini” müjdeler…

Allah Celle Celâlüh için birbirlerini seven dostların Ahiret âlemleri öyle Nur, Huzur ve mutluluk dolu olacak ki, bunu ancak Efendimiz Sallallahü Aleyhi Vesellem anlatabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)