Uçak Düşmek Üzere

Uçak Düşmek Üzere

5 Yolcusu, 2 mürettebatı toplam 7 kişi ile seyahat eden uçak, arızalanmış… Düşmek üzere...
7 yolcuya karşılık, maalesef 6 paraşüt var.

Paraşütün 2’sini mürettebat alıyor. “Paraşütler bizim hakkımız kimseye vermeyiz! Diyorlar.

1. Yolcu;
“Ben Shaquille O'Neill, NBA'in En kıymetli oyuncusuyum. Bana bir şey olursa Lakers zor duruma düşer, benim yaşamam lazım!”
Diyor ve alıp 1. paraşütü atlıyor.

2. Yolcu;
“Ben Hillary Clinton, NY senatörü ve belki de geleceğin Amerika ilk kadın Başkan adayıyım, benim de yaşamam lazım!”
Diyor ve 2. paraşütü alıp atlıyor.

3. Yolcu;
“Ben George W. Bush; Amerika Başkanıyım. Dünya üzerinde politik sorumluluklarım, bombalayacağım yerler var daha. Aynı zamanda Amerika tarihinin gelmiş geçmiş en ‘ZEKİ’ başkanının ölmesine izin vermezsiniz!”
Deyip, alıp atlıyor.

4. Yolcu 90’lık ihtiyar; son yolcu olan 10 yaşındaki çocuğun gözlerinin içine bakıp; “Evlât ben yaşlı bir adamım, yaşayacağımı yaşadım, bu son paraşütü alıp atlamak senin hakkındır!” deyince,

Çocuk İhtiyar'ya bakıp;
“Gerek yok amca geriye 2 paraşüt kaldı, şu Amerika’nın en zeki başkanıyım diyen adam; paraşüt yerine benim okul çantamı alıp atladı! İki paraşütün birisi senin, birisi benim! Haydi, vakit kaybetmeden atlayalım!”

Diyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)