Derdim Çoktur Hangisine Yanayım

Derdim Çoktur Hangisine Yanayım

 

Derdim çoktur hangisine yanayım?

Yine tazelendi yürek yarası.

Ben bu derde nerde derman bulayım?

Meğer dost elinden ola çaresi…

 

Efendim, efendim; benim efendim!

Benim bu derdime derman efendim!

 

Türlü donlar giymiş gülden naziktir,

Bülbül cevreyleme güle yazıktır,

Çok hasretlik çektim bağrım eziktir,

Güle güle gelir canlar paresi…

 

Efendim, efendim; benim efendim,

Benim bu derdime derman efendim…

 

Benim uzun boylu servi çınarım,

Yüreğime bir od düştü yanarım.

Kıblem sensin yüzüm sana dönerim,

Mihrabımdır iki kaşın arası…

 

Efendim, efendim; benim efendim,

Benim bu derdime derman efendim…

 

Pir Sultanım katı yüksek uçarsın,

Selamsız sabahsız gelir geçersin,

Âşık muhabetten niye kaçarsın?

Böyle miydi yolumuzun töresi…

 

Efendim, efendim; benim efendim,

Benim bu derdime derman efendim…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)