Hangisi Çok Seviyor?

Hangisi Çok Seviyor?

 

Kayınvalide ve Üç Damadı, tatile denize gitmişler.

Kayınvalide:

“- Bakayım damatlarım ben ne kadar seviyor?” deyip denize atlamış.

Ve boğulma taklidi yapmaya başlamış.

“- Büyük damadım boğuluyorum, ne olur kurtar beni!” demiş.

Büyük damat da hemen kurtarmış.

Ertesi sabah büyük damadın kapısında bir “Reno Laguna” üzerinde de bir not:

“Sevgili damadım hayatımı kurtardın kayınvaliden.”

Ertesi gün ortanca damadı denemiş aynı şekilde o da hayatını kurtarmış onunda kapısında bir “Reno Safrane” ve üzerinde bir not:

“Sevgili damadım hayatımı kurtardın kayınvaliden.”

            Sıra küçük damadı denemeye gelmiş. Ertesi gün yine denize girmiş.

“- Damadım boğuluyorum ne olur kurtar beni!” demiş.

Küçük damat:

“Boğulursan, boğul!” demiş.

Kadın da oracıkta boğulup can vermiş.

Ertesi gün küçük damadın kapısının önünde de bir “Ferrari” üzerinde de bir not:

“Sevgili damadım hayatımı kurtardın; kayınpederin.”


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)