Affına Geldim

 Affına Geldim

 

Adını andıkça titrer yüreğim!

Sana sana kul olmaktır arzum dileğim…

Ya Rab sen var iken kime gideyim!

Dağ gibi günahla affına geldim…

 

Rahmetin çok senin bize rahmeyle!

Affına sığındık bizi affeyle!

Bizleri sevdiklerine dost eyle!

Dağ gibi günahla affına geldim…

 

Baki olan sen’sin azamet sen’de!

Herkes gibi sen’in kulunum bende!

Aşkın yüreğimde ateşin tende!

Dağ gibi günahla affına geldim…

 

Rahmetin çok senin bize rahmeyle!

Affına sığındık bizi affeyle!

Bizleri sevdiklerine dost eyle!

Dağ gibi günahla affına geldim…

 

Koca kâinatı yaratan Sen’sin!

Bu gönül aşkınla yanıp tükensin!

Sen’in rahmetin çok hep affedensin!

Dağ gibi günahla affına geldim…

 

Rahmetin çok senin bize rahmeyle!

Affına sığındık bizi affeyle!

Bizleri sevdiklerine dost eyle!

Dağ gibi günahla affına geldim…

 

(Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)