Dostluk

Dostluk
Banu CİNGÖZ

Kavgayı, ağacın bir yaprağına yazmak isterdim, sonbahar gelsin, yaprak kurusun diye. 
Öfkeyi, bir bulutun üzerine yazmak isterdim, yağmur yağsın, bulut yok olsun diye.  

Nefreti, karların üzerine yazmak isterdim, güneş açsın, karlar erisin diye.  Dostluğu ve sevgiyi, yeni doğmuş tüm bebeklerin yüreğine yazmak isterdim. Onlarla büyüsün, dünyayı sarsın diye...

Yorumlar