Annem Hakkın Helâl Eyle!

 Annem Hakkın Helâl Eyle!

 

Her gün halin soramadım,

Duanı tam alamadım,

Gül yüzüne doyamadım,

Annem hakkın helâl eyle!

 

Helâl eyle, helâl eyle!

Annem hakkın helâl eyle!

Helâl eyle helâl eyle!

Annem hakkın helâl eyle!

 

Başucuma gelenim sen,

Gözyaşımı silenim sen,

Dertlerime devasın sen,

Annem hakkın helâl eyle!

 

Helâl eyle, helâl eyle,

Annem hakkın helâl eyle!

Helâl eyle, helâl eyle,

Annem hakkın helâl eyle!

 

Beni kundaklara sardın,

Geceni gündüz eyledin,

Ne tatlı ninni söylerdin,

Benim güzel Canım annem!

 

Helâl eyle, helâl eyle!

Annem hakkın helâl eyle!

Helâl eyle helâl eyle!

Annem hakkın helâl eyle!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)