Ani Ölüm

 Ani Ölüm

Süfyan-ı Sevri Kuddise Sirrûh hazretleri:

            “Ani ölümü istemezdim. Ama fitnelerden korktuğum için ani ölümü istiyorum” buyurdu.

Orada bulunan Yusüf bin Esbat Kuddise Sirrûh hazretleri:

“Hayır, ben ani ölümü istemiyorum. Hatta fazla yaşamayı istiyorum. Belki günahlarıma tevbe eder, salih ameller işlerim” buyurdu.

Orada bulunan Hazret-i Vüheyb Kuddise Sirrûh’da:

“Ben her ikisini de istemem. Çünkü hangisinin hakkımda hayırlı olduğunu bilemem. Allahü Teâlâ hakkımda neyi takdir etti ise, onu sever, onu kabul ederim” buyurdu.

Süfyan-ı Sevri Kuddise Sirrûh hazretleri bu sözü duyunca:

“Kâbe’nin Rabbine yemin ederim ki, bu Allah’ü Teâlâ’nın adamlarındandır. Doğrusunu bu söyledi” diyerek onu alnından öptü.

Bayezid-i Bistami Kuddise Sirrûh hazretleri de:

“Ya Rabbi senin güzel gördüğün şeyi senden isterim!” diye dua ederdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)