Ey Kulum! Benim İçin Bir Amel İşledin mi?


Ey Kulum! Benim İçin Bir Amel İşledin mi?

"Yüce Allah’ü Teâlâ kıyamet günü şöyle der:
“- Ey kulum! Benim için bir amel işledin mi?”
Kul der ki:
“- Ya rabbi! Namaz kıldım, oruç tuttum, sadaka verdim...” Yaptığı amelleri bir bir sıralar.
Allah’ü Teâlâ şöyle der:
“- Ey kulum! Bütün bunlar, kendin için yaptığın amellerdir, benim için işlediğin bir amel var mıdır?”
Kul der ki:
“- Ya rabbi! Sırf senin için olan bu amel hangisidir?”
Allah’ü Teâlâ şöyle der:
“- Ey kulum! Benim için birini dost edindin mi? benim için birine düşman oldun mi? işte sırf benim için olan amel budur."

İbn Arabi Kuddise Sirrûh Hazretleri


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)