Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Rabb'imiz diyor ki: "Tekrar kabirden dirildiğin gün iki kabir arası kadar yaşadığını anlayacaksın." Ve işte o an biz şunu söyleyeceğiz: Allah’ım bu kadar kısa mıydı yaşadığımız şu ömür?
Hepsini toplasan şu birkaç saat mi?
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Bir ayakkabı giydiğinde bile zorlandığın için sevap yazan Allah’ımız var bizim. Senin sıkıntına ecir vermeyecek mi sanıyorsun? Tüm bunları ölünce anlayacaksın, istiyorum ki ölmeden önce anla!
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

İşte sana soruyor Allah’ü Teâlâ resulü... Kardeşim diyor, istemez misin dünya onların, ahiret bizim olsun?
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Dua benim anahtarım, tevekkül ise kapımdır. Ötesinde ise Rabb'im vardır.
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Bir insan yüreğini üşütüyorsa üzülme, Allah’ü Teâlâ oraya rahmetini bırakır, orayı sıcacık eder. Sen yeter ki kapını açık tut!
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Aslında farklı tarzı var, bilinen ama üzerinde kafa yorulmayan şeylerden bahsediyor er kişi. "Kendini Bilen Rabbini Bilir" kitabında sorulara verdiği cevapları beğendim mesela bir yerde diyor ki âşık olma 'aşk ol', sevgilim deyip te sevgiliyi hapsetme içine… O olmasa da yanında sen, sevgiyi zaten hissetmelisin kalbinde, illaki tensel olarak yanında olmak zorunda değil diyor... Hoş.
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Mutsuzluk ile konuş ve ona de ki; eğer sen Allah’ü Teâlâ'dan gelmeseydin oturur üzülürdüm! Bunu bildiğim için üzülmüyorum.
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Seni terk eden insanlar olacaktır, bırak hepsi terk etsin, insan dünyadan uzaklaştıkça Rabb'ine yakınlaşır. O'nun dostluğu ile yeniden doğar.
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Allah’ım biz kalbimizi kırmak isteyeni, bize nefsiyle geleni sana sığınırız. Sen bize lütfettiğin gibi o kuluna da rahmani sevginden lütfet.
— Bana Allah’ü Teâlâ Yeter!

Sen gözyaşını bir elinle silerken,
Melekler sırtını sıvazlar ve der ki;
Üzülme Hak Teâlâ senin hakkını ahretinde kendi verecek...

O halde de ki; Bana Teâlâ Yeter!

(Uğur Koşar)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)