Benim İçin Ne Yaptın?

Benim İçin Ne Yaptın?

ALLAH-ü Teâlâ, Hz. Musa Aleyhisselam’a sordu:
- Ya Musa, Ben’im rızam için ne yaptın?
- Ya Rabbi... Sen'in için Namaz kıldım, Oruç tuttum, Zekât verdim, Zikrettim...
- Ya Musa, kıldığın Namazlar, seni Cennete kavuşturacak yoldur, kulluk vazifendir. Oruçların, seni Cehennemden korur…
Verdiğin Zekâtlar, Kıyamette, sana Gölgelik olur…
Zikirlerin de, o günün karanlığında, sana ışıktır. Bunların faydası sanadır…
“Benim için ne... Yaptın?”
- Ya RABBİ, Sen’in için ne yapmak gerekirdi?
- Sırf Ben’im için “Dostlarımı Sevip, Düşmanlarıma Düşmanlık ettin mi?”
Musa Aleyhisselam, ALLAH-Ü TEÂLÂ'yı Sevmenin, Onun için olan en kıymetli Amelin, “HUBB-İ FİLLAH” ve “BUĞZ-İ FİLLAH” olduğunu anladı...
HUBB-İ FİLLAH, sevdiğini ALLAH için sevmek;
BUĞZ-İ FİLLAH ise sevmediğini ALLAH için sevmemek, ALLAH için buğz etmek demektir.

Zira ALLAH için Sevilecek ve ALLAH için buğz edilecek kimseler vardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)