Bir Şehir İstiyorum

Bir Şehir İstiyorum

Bir şehir istiyorum: Sevdalara hasret ruhu olsun!
Bir şehir istiyorum: Millî ve tarihi mimarisi olsun!
Bir şehir istiyorum: Sağlam yapılı, deprem korkusuz olsun!
Bir şehir istiyorum: Gökdeleni, yer deleni olmasın!
Bir şehir istiyorum: Çarpık yapıları, eğri yolları olmasın!
Bir şehir istiyorum: Binaları estetik, sanatlı olsun!
Bir şehir istiyorum: Yolları geniş, yanları ağaçlı olsun!
Bir şehir istiyorum: Metrosu gizli, ulaşımı kolay olsun!
Bir şehir istiyorum: Trafiği, park sorunu olmasın!
Bir şehir istiyorum: Kimse kimsenin güneşini çalmasın!
Bir şehir istiyorum: Yeşili, mavisi, güneşi, bol olsun!
Bir şehir istiyorum: Betonu yeşili değil; yeşili betonu boğsun!
Bir şehir istiyorum: Yeterli parkı, spor alanı olsun!
Bir şehir istiyorum: Kütüphaneler, kültür sarayları, sanat evleri olsun!
Bir şehir istiyorum: Çocuk oyun alanları, gençlik spor sahaları olsun!
Bir şehir istiyorum: Yaşlılara yürüyüş yolları olsun!
Bir şehir istiyorum: Evlerinin, içi kitap, bahçeleri çiçek dolsun!
Bir şehir istiyorum: Minareler ezanlı, camiler cemaatli olsun!
Bir şehir istiyorum: Her tarafı tertemiz, silueti harika olsun!
Bir şehir istiyorum: Sanayisi uzakta, çarşısı yakında olsun!
Bir şehir istiyorum: Yeşil ormanları, mavi göletleri, olsun!
Bir şehir istiyorum: Çeşmeli tuvaletli, piknik alanları olsun!
Bir şehir istiyorum: Havası zehirsiz, oksijeni bol olsun!
Bir şehir istiyorum: Suları içilir, yolları geçilir olsun!
Bir şehir istiyorum: Gürültüsü az, güvenliği tam olsun!
Bir şehir istiyorum: Ihlamurların, güllerin kokusu ruhlara dolsun!
Bir şehir istiyorum: Gelen seyyahların ruhları huzurla dolsun!
Bilmem, çok şey mi istiyorum?
                                                                                                          Yaşar AKKAŞ
“Bu eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)