Babam ve Ben

Babam ve Ben

4 yaş: Babam her şeyi bilir.

5 yaş: Babam çok şeyi biliyor.

6 yaş: Benim babam, senin babandan daha çok şey biliyor.

8 yaş: Babam her şeyi bilmiyor olabilir.

10 yaş: Babamın gençliğinde her şey çok farklıymış.

12 yaş: Aslında, babam bu konuda hiçbir şey bilmiyor.
(Çocukluğunu anımsayamayacak kadar yaşlı.)

14 yaş: Babama kulak asma, o artık çağ dışı kaldı.

21 yaş: Babam mı? Aman Tanrım! O hiçbir işe yaramaz.

25 yaş: Babam bu konuda az da olsa bir şeyler biliyor. Ama o yaştaki insanın bu konuda bir şeyler bilmesi normal zaten.

30 yaş: Bu konuda babamın fikrini alsak iyi olur. O kadar deneyimli ki!

35 yaş: Babama sormadan hiçbir şey yapmasam iyi olacak.

40 yaş: Acaba babam bu konunun nasıl üstesinden gelirdi? Ne kadar akıllı ve deneyimli bir insandı.

50 yaş: Babamın yanımda olması ve bu konu hakkında fikir vermesini ne kadar çok isterdim. Onun ne kadar akıllı olduğunu hiç takdir etmemişim. Ondan çok şey öğrenebilirdim… Meğer babam her şeyi biliyormuş…

60 YAŞINDA: Ah! Keşke babam hayatta olsaydı da kendisine danışabilseydim; keşke onun canı gönülden dualarını alabilseydim! Babamın duaları dünyanın en büyük hazinesiymiş… Ben o hazineleri kaçırdım… (ANN LANDERS)
                                                                                                   
                                                                                                       Yaşar AKKAŞ


Yasal Uyarı: “Bu eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.”



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)