Bir Acâib Şehre Vardım Mahlûkunu Deli gördüm...

Bir Acâib Şehre Vardım Mahlûkunu Deli gördüm...

 

Bir acâib şehre vardım, mahlûkunu deli gördüm;

Sevdikleri dünyâ imiş kulûbların ölü gördüm...

 

Ma'nâ yüzünde ezelî, Fâtiha'dan aldım haber;

Bu tevhîdi fehm edeni, hakka'l-yakîn velî gördüm...

 

Dinler misin diyem sana, bir gizlice sözüm vardır;

Bu tevhîde "lâ" diyeni İblîs gibi hûlu gördüm...

 

Seyrullâhın makamından, evliyânın sırrı budur;

Düş elinde gezer iken, Tanr'arslanı Alî gördüm...

 

'Akl-ı külden cüz' mürekkeb, senin kalbin Vâhib Ümmî;

Kudret kalemini çalan, sâfî nûrdan eli gördüm...

 

Abdülvehhâb Ümmî Kaddesallahu Sırrahu'l-Âlî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)

Uzun Ömür İçin Dua