Babacığım Sen Benim Gururumsun!

Babacığım Sen Benim Gururumsun!

 

Fotoğraftaki kadın Londra Merkez Bankası’nda çalışan bir müdire. İşteki ilk gününe başlamadan önce babası ona şöyle dedi:

“- Fakir bir ailede büyüdüğünü ve babanın çöpçü olduğunu kimseye söyleme, meslektaşların sana gülmesin!”

Ertesi gün kadın bu fotoğrafı sosyal medyada şu mesajla paylaştı:

“Fakir bir ailede büyüdüm ve babam çöp toplayıcı olarak çalışıyor...

Üniversite yıllarımda bana verdiği ahlaki eğitim ve maddi emekleri için kendisine teşekkür etmek istiyorum!

“Seni seviyorum babacığım!”

“Sen benim gururumsun!”

 

Böyleleri alkışlanır… Bunların soyu azaldı ama demek ki halâ var…

Allah Teâlâ anne ve babalarımıza uzun ömürler versin! Ölenlere gani gani rahmet eylesin!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)

Uzun Ömür İçin Dua