Bayram Duası

Bayram Duası

 

Ya Rabbi tadına bütün milletin,

Varacağı bayramlara eriştir!

Milletinin yarasını devletin,

Saracağı bayramlara eriştir!

 

Devletin milletin verip el ele,

Kimsenin kimseyi etmeden köle,

Zenginin fakirin gönül gönüle,

Gireceği bayramlara eriştir!

 

Fukaranın rezil olduğu değil,

Hastanede rehin kaldığı değil,

Memurların zekât aldığı değil

Vereceği bayramlara eriştir!

 

Her mübarek bayram gelince böyle,

İşçi köylü mahzun olmasın öyle,

Cebinde harçlığı göğsünü şöyle

Gereceği bayramlara eriştir!

 

Enflasyon insin diye çok estim,

Anladım ki biraz hayalperestim,

İnmesinden artık umudu kestim

Duracağı bayramlara eriştir!

 

Ya Rabbi halimiz ayandır sana,

Tahammül kalmadı dökülen kana,

Savaşın kavganın, terörün sona

Ereceği bayramlara eriştir!

 

Sağımız solumuz düşmanla kaplı,

Sırtımızda nifak hançeri saplı.

Yüreklerin birlik beraber toplu

Vuracağı bayramlara eriştir!

 

Ben desem devletin gücüne gider,

Bunlar ne av yapar ne koyun güder,

Hepimizi başta gerçek bir lider,

Göreceği bayramlara eriştir!

 

Arif der ki Ya Rab Müslüman Türk’üm

Bu düzen tartmıyor çok ağır yüküm,

Türk’ün ve İslam’ın yeniden hüküm,

Süreceği bayramlara eriştir!

 

Ozan Arif

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)