Dostun Cemâlin Arzular

 Dostun Cemâlin Arzular

 

Yine seyreyledi gönlüm dostun cemâlin arzular.

Hicre katlanmaz gönül dostun cemâlin arzular.

 

Her kim uğrarsa bu derde bulur himmeti erde.

Açılıverecek perde dostun cemâlin arzular.

 

Kim ki gerçek mirîd ola bel bağlayıp gelsin yola.

Şol yürekteki dert ola dostun cemâlin arzular.

 

Dostum beni deli kıldı aklımı fikrimi aldı.

Hayâli gözümde kaldı dostun cemâlin arzular.

 

Evvel derdi gönlüm bana atlar donlar gerek bana.

Mevlâ’m bir dert verdi bana dostun cemâlin arzular.

 

Yunus’un sözü erince iniler cânın verince.

Tâ ölüp sine girince dostun cemâlin arzular.

 

Yunus EMRE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)