Kızına Ayakkabı Alamayan Cumhurbaşkanı…

 Kızına Ayakkabı Alamayan Cumhurbaşkanı…


Ülkesini her fırsatta batıya 5 dilde şikâyet edip kötüleyenlere ithafen. Bir gün rektör, Ebulfez Elçibey’i odasına çağırır ve aralarında şu konuşma geçer:

“- Ebulfez seni çok sevdiğimi biliyorsun.

“- Biliyorum.”

“- Seni takip ediyorlar, biliyor musun?”

“- Biliyorum.”

“- Seni cezaevine atacaklar Ebulfez.”

“- Biliyorum.”

“- Gel, şu işlerden vazgeç.”

Türkiye'yi kötüleyen bir yazı yaz, sonra hangi makama istersen, seni o makama atayacaklar.

“- Ben Türkiye'yi kötülemem. “

“- Makaleyi biz yazalım, sen altına imzanı at. Cezaevinden kurtul, hem de yüksek maaşlı bir makama gel. Fena mı olur?”

“- Ben Türkiye'yi kötüleyeceğime, cezaevinde taş taşırım.”

Sonuç:

Elçibey tutuklandı ve sürgüne gönderilip taş taşıdı ama yolundan dönmedi, kimseye eğilmedi. Tarihe namuslu ve şerefli bir Cumhurbaşkanı olarak geçti! O parayı ve makamı reddeden adamdı…

Bir Ülkenin Cumhurbaşkanı olduğunda dahi kirada oturuyor, ayakkabı isteyen kızına:

“- Maaşımı çekince alırım kızım!” diyordu...

Ruhu şâd mekânı Firdevs-i Âlâ olsun!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)