Bana Kulum Desin Bir Şey İstemem

 Bana Kulum Desin Bir Şey İstemem

 

Götür ilticamı şahlar şahına

Bana kulum desin bir şey istemem

Merhamet eyleyip bu ahvalıma

Bize iman versin bir şey istemem

 

Ruhtaki bu hicran sanma ki yeni

Naçar kalmış, yoktur gelip gideni

Nefis bu dünyaya bağladı beni

Zincirleri kırsın bir şey istemem

 

Görenler âlemde gizli cevheri

Düşüne düşüne oldur serseri

Muhammed elinden Havz-ı Kevser’i

Bize layık görsün bir şey istemem

 

Yardım eyleyince hasbeten lillah

Yanmazmış odlara ol Halilullah

Çağırdığım zaman "Meta Nesrullah"

Gelip halim sorsun bir şey istemem

 

Belli ki cahiliz, yok şuurumuz

Bizi yerdan etti bu gururumuz

Günaha bulanmış aciz ruhumuz

Cennetine girsin bir şey istemem

 

Ondaki ihtişam ondaki kudret

Dünya gözü'ile görülmez elbet

Ezelden verdiği aşkı muhabbet

Kalbimizde dursun birşey istemem

 

Çiledir dünyanın bugünü dünü

Bilmeyiz ki nedir arkası önü

Kalender mahşerde Kıyamet günü

Cemalini görsün bir şey istemem

 

Terzi Baba Hz. (Muhammed Vehbi el-Hayyat el- Erzincani)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)