Oğluma Mektup...

 Oğluma Mektup...

 

Oğlum, canımın içi, gün ışığım, aydınlığım, gülen yüzüm, gül yüzlüm... Nasıl büyüdün, ne çabuk büyüdün sen? Zaman göz açıp kapayınca kadar geçti...

Ne doğum günün ne de özel bir gün bugün...

Senin bu kadar büyüdüğünü görünce yazmak geldi içimden sana. Her gün gözlerimi açtığımda şükrediyorum Rabbim'e seni bize emanet ettiği için, her sabah şükrediyorum bu sabahta birlikte uyandık diye.

Seninle büyümeye başladım ben, seninle öğreniyorum anne olmayı. Başka bir kalp için atmak ne demek, nasıldır başka birine her şeyi feda edebilmek...

Gözlerinde bulduğum huzurun, gülüşünde bulduğum mutluluğun tarifi yok. İyi ve doğru bir insan olabilmen için bütün çabamız. Ne olursan ol hep dürüst ol ve en önemlisi çok mutlu ol.

Aceleyle yaşama hayatı ağır ağır, tadına vararak yaşaman dileğim. Yaşadığın her acı olay sana tecrübe olacak. Güzel şeyler için şükrederken yaşadığın tersliklerden de ders almayı bileceksin.

Ömür dediğin su misali geçiyor yavrum. Biz dün çocuktuk şimdi yolun yarısındayız, sen dün bebektin bugün okullu bir delikanlısın artık...

Hayat hiçbirimizi pamuklara sarmıyor kuzum, seni de üzen insanlar olacak. Dileğim hiç karşılaşmaman, hiç ağrımaman, hiç üzülmemen.

Hayat neye elverir önümüzde kaç günümüz kaldı kim bilebilir... Artık teknoloji ilerledi, ucu yanık mektuplar yok hayatımızda. Ve sen büyüdüğünde okuyabileceksin sana yazdığım mektupları. Tek sözünle bağlıyım varlığına. Anne dediğin her gün nefesimsin...

Anne dediğin her an atan kalbimsin... Ben nefes aldıkça saracağım seni pamuklara, kalbim attıkça şükredeceğim varlığına...

Hayattaki en büyük gerçeğim, tek marifetim...

Gelecekte en büyük gururum senin hayırlı, iyi ve dosdoğru bir insan olduğunu görmek olacak... Senin sevginle çoğalıp büyüyoruz...

Yaşam kaynağım, can oğlum iyi ki varsın... Seni çok seviyorum...

 

(Alıntıdır)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)