Ramazanın İlk Gecesi Okunacak Dua

Ramazanın İlk Gecesi Okunacak Dua

اَلْحَمْدُ لِلَّهِ الَذِي خَلَقَنِي وَخَلَقَكَ وَقَدَّرَلَكَ مَنَازِلَ وَجَعَلَكَ آيَةً لِلْعَالِمِينَ
Okunuşu: "Allah-u Ekber, Allah-u Ekber, Allah-u Ekber
Elhamdü lillâhillezî halakani ve halekake ve kaddereleke menâzile ve cealeke âyeletenl ill âlemin.
Anlamı: Allah’ü Teâlâ her şeyden büyüktür! Allah’ü Teâlâ her şeyden büyüktür!
Allah’ü Teâlâ her şeyden büyüktür!
Bütün hamdler, beni ve seni yaratan, sana konaklar (ve burçlar) takdir eden ve seni âlemler için büyük bir ayet yapan Allah-u Te'ala'ya mahsustur!"
Fazileti: Kim bu duayı okursa Allah’ü Teâlâ meleklere seninle iftihar eder: Ey benim Meleklerim! Şahit olun ki muhakkak ben işte bu kulumu Cehennemden azad ettim! Buyurur!

"Elhamdülillâhillezî halakanî ve halakake ve kaddereleke menazile ve cealeke âyeten lil alemîn

 (O zaman) Allah-u Te'ala seninle meleklere iftihar eder ve: "Ey Benim Meleklerim! Şahit olun ki muhakkak Ben işte bu kulumu cehennemden azad ettim." 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)