Yâ Vedûd Duası


Yâ Vedûd Duası
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

يياَ وَدُودْ! ياَ وَدُودْ! ياَ ذَا الْعَرْشِ الْمَجِيدْ! ياَ مُبْدِئ ياَ مُعِيدْ، ياَ فَعَالاٌ لِماَ يُرِيدْ! أَسْأَلُكَ بِنُورِ وَجْهِكَ الَّذِي مَلأَ أَرْكَانَ عَرْشِكَ، وَأَسْأَلُكَ بِقُدْرَتِكَ الَّتِي قَدَّرْت َبِهاَ عَلَى جَمِيع خَلْقَكَ، وَأَسْأَلُكَ بِرَحْمَتِكَ الَّتِي وَسِعَتْ كُلَّ شَيْءٍ، لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ، ياَ مُغِيثْ أَغِثْنِي! ياَ مُغِيثْ أَغِثْنِي! ياَ مُغِيثْ أَغِثْنِي! اَللَهُمَّ آمِينْ! اَللَهُمَّ آمِينْ! اَللَهُمَّ آمِينْ

Bismillâhirrahmânirrahîm

Okunuşu: “Yâ Vedûd, Yâ Vedûd, Ya Zel arşil mecîd, Ya Mübdi, Ya Muid, Ya Fealün lima yürid, Eselüke bi nuri vechikellezi mele erkane arşike ve eselüke bi kudretikelleti kadderte biha cemî’ halkake ve eselüke bi rahmetikelleti vesiat külle şeyin. Lâ ilâhe illâ ente. Ya Muğîs, eğisnî, Ya muğîs, eğisnî, Ya muğîs, eğisnî.”
Anlamı: “Ey Vedûd! Ey Vedûd! Ey yüce Arşın Sahibi! Ey kâinatı hiçten ve benzersiz bir şekilde yaratıp bin bir isminin tecellileriyle emsalsiz bir şekilde süsleyen Mübdi’! Ey varlıkları ölümünden sonra yeniden inşa edip dirilten Muîd! Ey dilediği her şeyi yapan! Arşının rükünlerini dolduran Zâtının nûru hürmetine; yarattığın bütün varlıklara hükmeden kudretin hürmetine ve her şeyi kaplayan rahmetin hürmetine istiyorum. Senden başka hiçbir ilâh yoktur.
Ey imdad isteyenlerin yardımcısı! Benim imdadıma koş! Ey zorda kalanlara yardım eden! Bana yardım eyle! Bana yardım eyle! Bana yardım eyle! Allah’ım kabul et! Allah’ım kabul et! Allah’ım kabul et!
(Üç defa okunur)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)