Affet İsyanım Benim


Affet İsyanım Benim

Affet isyânım benim,
Hâlim yaman Allah’ım,
Ref'et nisyânım benim,
Meded aman Allah’ım...

Defterim doldu siyâh,
Amelim tekmil günâh,
Sensin kuluna penâh,
Meded aman Allah’ım...

Affına güvenirim,
Kapında dilenirim,
Kovsan, yine gelirim,
Meded aman Allah’ım...

Ben bir yüzü karayım,
Sana nasıl varayım,
Ya kime yalvarayım,
Meded aman Allah’ım...

Ömrümü ettim heder,
Mücrimim halim beter,
Bana KULUM de yeter,
Meded aman Allah’ım...

Ümmet et Habîbine,
Gönüller tabîbine,
Rahmeyle garîbine,
Meded aman Allah’ım...

Lâ Taknatû buyurdun,
Rahmetinle doyurdun,
Kullarına duyurdun,
Meded aman Allah’ım...

Aşkî'yi âzâd eyle,
Cemâlinle şâd eyle,
“Kulum” diye yâd eyle,
Meded aman Allah’ım...

Ziynetü'l Kulûb, Sayfa 413

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)