Nasihat ve Musibet

Nasihat ve Musibet

Genç suçlu, kaçılamaması ile ünlü cezaevine getirilir ve hücreye atılır.
Hücre arkadaşı çok yaşlı ve hemen hemen hiç konuşmayan bir mahkûmdur.
"Buradan mutlaka kaçacağım dede!" der genç suçlu. Ancak yaşlıdan hiç yanıt alamaz.
Bir zaman sonra da gerçekten bir fırsatını bulup kaçar. 3 gün sonra yakalanır ve perişan halde hücresine geri atılır.
"Kaçmak olanaksız dede" der genç;
"Meğer burası ada imiş. Vahşi dobermanları, 12 aşama dikenli teli ve mayın tarlalarını saymıyorum bile."
"Biliyorum." der yaşlı mahkûm.
"Nereden biliyorsun?".
"32 sene evvel ben de kaçmaya çalışmış ve senin gibi 3 günde yakalanmıştım!"
"Beni uyarsaydın da boşuna cezamı 2 katına çıkartmasaydım keşke dede!" diyerek sitem eder genç mahkûm.

"Başarısız sonuçlar, yayınlanmaz oğlum!" der yaşlı adam...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)