Eşimle Aramızda Bir Soğukluk Vardı

Eşimle Aramızda Bir Soğukluk Vardı

 

Eşimle 6 yıllık evliyiz. 2 yavrumuz var. Aramızda belli bir mesele yoktu. 2 yavrumuz var. Aramızda belli bir problem yoktu. Yalnız soğukluk vardı.

Karşılık bulamıyordum. Çok uğraştım fakat bir türlü düzelmedi. Bugün eşim artık boşanmak istediğini söylemiş oldu.

“- Niçin? Diye sordum. Problem ne? Küçümsediğin yanım nedir? Bilmek isterim!”

“Bilmiyorum!” dedi İçimde anlam veremediğim bir soğukluk var sanki. Isınamıyorum bir türlü…”

“Tamam!”. Dedim ve o gün boşanmaya karar verdik. Sonra düşününce bunun şeytandan olabileceği aklıma geldi.

Allah Rasûlü Sallallahü Aleyhi Ve Sellem; “Bakara Sûre’si okunan eve şeytanın giremeyeceğini…” haber vermişti.

“- Evlerinizi kabirlere çevirmeyiniz! Muhakkak şeytan, içinde Bakara Sûre’si okunan evden kaçar!” (Müslim 780/212, Tirmizi 3036)

Ertesi günden itibaren 3 gün süresince Bakara Sûre’sini sesli olarak açıp dinledim fakat eşime bir şey demedim. Bu arada boşanma sonrasını konuşmaya devam ediyoruz. 3. Gün eşimi işe yolladım ve gene Bakara Sûre’sini açtım. Saat 11 civarında sûre sonlandı.

12 civarı eşim aradı ve:

“- Akşam boşanma işini yeniden konuşalım!” dedi.

Akşam oldu. Yemeğimizi yedik. Eşim bana dedi ki;

“- Bugün bana bir şey oldu. Sanki karanlık bir kuyudaydım ve o kuyudan çıktım. Bir düğüm çözemediğim ve o düğüm çözüldü…”

Beni çok sevmiş olduğunu söyledi. Af diledi. Sanki o gitmiş yerine bambaşka bir gelmişti.”

“- Nasıl, ağlamayalım, kalbimiz nasıl coşmasın kardeşlerim? Bu KUR’AN-I KERİM bir şifa kitabı. Her ne sorununuz varsa ona çare. Yeter ki hakkıyla iman edelim. Yeter ki dikkatsizlik etmeyelim, Rabbimizi unutmayalım!”

Ve düşündüm; Bir evde devamlı haram görüntüler izleniyorsa, sık sık klipler, çirkin sözlü müzikler dinleniyorsa, o evde Allah’a SECDE edilmiyor, Allah’ın ZİKRİ geçmiyorsa, KUR’AN-I KERİM tozlu raflarda kalmışsa, o ev şeytanlar konut tutmaz mı? Bir evde huzursuzluk varsa, çocuklar çok hırçınsa lütfen kapatın o çirkin kanalları. Klipler, müzikler kapatın. Evinize refah veren bir şeyler yapın. NAMAZ KILIN, Allah’ı SIK SIK ZİKREDİN. SESLİ KUR’AN-I KERİM OKUYUN DİNLEYİN. Allah‘a koşun, Allah Teâlâ’ya sığının…


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)