Ey Âlemlerin Rabbi olan Allah’ım!

 Ey Âlemlerin Rabbi olan Allah’ım!

 

Sevgini isteyip sevgine geldim,

Lütfunu isteyip lütfuna geldim

Affı boldur diye affına geldim!

Ey nurların nuru, nuruna geldim!

 

Tuttum günahımdan yüzüme perde!

Başka hiçbir kapı yok; kapına geldim!

Kulluk edemedim, lütfuna geldim!

Elimi SANA açtım gönlümü sana sundum!

Beni kovmaz diye kapına geldim…

 

Ey zatını hamd ile aziz olduğum,

Ey zatını hamdden aciz olduğum,

Ben, layıkıyla seni övemem,

Sen kendini övdüğün gibisin…

 

Ey sevgiyi sevgiyle yaratan Allah’ım...

Ey seven! Ey sevdiren! Ey sevindiren…

Ey rahmetin sonsuz kaynağı…

Ey merhametlilerin en merhametlisi…

Ey gönüllerin mutlak hâkimi…

 

Seni, layıkıyla ancak Sen tanırsın!

Seni, layıkıyla ancak Sen översin!

Hamdi’m sana; senam ancak sanadır

Umudum korkum ve sevdam sanadır

Sana tutundum; özümü sana çevirdim

 

Allah’ım! Kanadı kırık bir kuş gibiyim.

Uçsam uçamıyor, göçsem göçemiyorum.

Yarım bırakılmış bir düş gibiyim.

Yardan da serden de geçemiyorum...

 

Menzile erişememe korkusu sardı benliğimi;

Kolum kanadım kırık, gönlüm bin pare…

Ey kalpleri evirip çeviren, ey gönüller sahibi!

Yaraları saran, dağılanı toplayan Sensin!

 

Varlığım Sen’in varlığının şahidi!

Ben çok dağıldım, toparla beni,

Ben çok çaresizim yardım et bana…

Ben çok günahkârım affeyle beni…

Derdime derman ve sevindir beni…

 

(Bu yazıda alıntılar vardır…)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)