Ah Medet!

 

Ah, medet Allah’ım sendendir, medet,

Aklım alındığı yerlere geldim.

Duamı kabul edip, eyleme ret,

Sinem delindiği yerlere geldim.

 

Hep, ah ile zardır, âşıkın işi,

Kan ile karıştı gözümün yaşı.

İnci, mercan olmuş toprağı, taşı, 

Cevher bulunduğu yerlere geldim.

 

Dağların başına, bulutlar çıkar,

Bağrımın içinde, şimşekler çakar,

Firdevs-i a’lâdan, bir servi çınar,

Çıkıp salındığı yerlere geldim.

 

Sümbülün davası, servi dal ile,

Bülbülün sevdası, bahar gül ile,

Muhabbet sunarken, Hâkim dil ile,

Gönlüm sızladığı yerlere geldim.

 

Ah! Şimdi bir, ele geçse nigâhın,

Bilemedim kıymetini dergâhın.

Alem-i ervâhtan, bir şems-ü mâhın,

Nûrunu saçtığı yerlere geldim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)