Ben beni

Şu yalan dünyaya kıldım nazarı

Elli yıldır bulamadım ben beni

Meydana kurulmuş gönül pazarı

Bir sevdaya alamadım ben beni…

 

Kim ne yapsın böyle bahtı karayı,

Viran olmuş zaten köşkü sarayı,

Her gelen bağrıma açtı yarayı,

Bir gönüle salamadım ben beni…

 

Melek mi şeytan mı nur muyum neyim?

Hazreti Musa’ya Tur muyum neyim?

Erenler içinde sır mıyım neyim?

Aklım ermez bilemedim ben beni…

 

Yandım alev alev küle saydılar,

Turnası olmayan göle saydılar,

Dost bağında gonca güle saydılar,

Dikenimden yolamadım ben beni…

 

Bir sevdaya düştüm naz eylediler,

Yoldular tüyümü kaz eylediler,

Derdinden inleyen saz eylediler,

Telim koptu çalamadım ben beni…

 

Sel oldum bulanık aktım gölekten,

Pay verdiler kavun diye kelekten,

Değirmene girip ince elekten,

Zannetme ki elemedim ben beni,

 

Yerlere serilmiş dergâh postuyum,

Erenler, ozanlar garip dostuyum,

Muazzam der! Gönlü kırık testiyim,

Bir pınardan dolamadım ben beni…

 

Ramazan Akkaş Nevşehir Tepeköy

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)