Sakın Üzülme

 Sakın Üzülme

 

Hayırsız evlat, eş-dost seni üzerse;

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

En sevdiklerin bile gönlün kırarsa;

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Tüm işlerin ters gider, her gün ağlarsan;

Her şeyden umut kesip, kalbin dağlarsan;

Tuttuğun dallar kopar, kara bağlarsan;

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Her insan seni ezer, avanak derse;

İyilik yaptıkların, alay ederse;

Güvendiğin dağlara, karlar yağarsa;

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Gücün yetse dahi sen, kimseyi üzme!

Asla sui zan etme, kalbini bozma!

Kin, intikam besleme, kimseye kızma!

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Aman ha kimselere, derdini dökme!

Garibanım diyerek, boynunu bükme!

Rabbinden başkasına, gözyaşı dökme!

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Haksızlık yapanlara; etme beddua;

Sen onlara eyle, güzel bir dua;

Mahkeme-i Kübra’da, görülür dava;

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Bu dünya ahret için, kurulmuş pazar;

Mevlâ'm yapılanları, eksiksiz yazar;

Saltanatı devirir, tuzağı bozar;

“Rabbim bana yeter!” de; sakın üzülme!

 

Yaşar AKKAŞ 11.01. 2021 Sultanbeyli

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)