Çok, Kullanılan, Arapça, Cümleler, 7,


Çok Kullanılan Arapça Cümleler 7

Merhaba.
مرحبا
Hanım
سيدة
Bey
سيد
Evet.
نعم
Hayır.
لا
Affedersiniz.
عفوا
Tamam.
حسنا
Hoş geldiniz.
اهلا وسهلا
Hoş bulduk.
اهلا بكم
Günaydın.
صباح الخير
İyi günler.
نهارك سعيد
İyi akşamlar.
مساء الخير
İyi geceler.
تصبح على خير
Senin adın ne?
ما اسمك
Sizin adınız ne?
ما اسمكم
Benim Adım Abdullah.
اسمى عبد الله
Nasılsınız?
كيف حالك
Teşekkür ederim, ben iyiyim. Siz nasılsınız?
شكرا، انا بخير. انتم كيف حالكم
Sağ olun, iyiyim.
شكرا، انا بخير
Teşekkür ederim. Ben de iyiyim.
شكرا. انا ايضا بخير
İşleriniz nasıl?
كيف عملكم
Allaha şükür.
الشكر لله
Güle güle.
مع السلامة
Ne istiyorsunuz?
ماذا تريد؟
…görmek istiyorum.
اريد رؤيتك
Çay içer misiniz?
هل تريدوا شرب الشاى؟
Yardım edin.
ساعدنى
Lütfen
من فضلك
Teşekkür ederim.
شكرا
Bir şey değil.
لا يوجد شىء
Susadım.
انا عطشان
Acıktım.
انا جوعان
Önemli.
مهم
Allah'a ısmarladık.
الله يحفظكم| وداعا
Yine görüşürüz.
القاكم لاحقا
Acele et.
اسرع
Anlıyorum.
افهم
Anlamıyorum.
انا لا افهم
Biliyorum.
اعرف
Bilmiyorum.
لا اعرف
İstiyorum.
اريد
İstemiyorum.
لا اريد
Bana yardım edin.
ساعدنى
Dün
امس
Bugün
اليوم
Yarın
غدا
Sabah
صباحا
Öğle
ظهرا
Akşam
مساءا
Gece
ليل

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)