Sevginin Bedeli

Sevginin Bedeli

Küçük oğlu annesine geldi ve ona kâğıdı uzattı.
Annesi ellerini önlüğüne kuruladıktan sonra kâğıdı okumaya başladı…

   Çimleri biçtiğim için. 5 lira,
   Odamı temizlediğim için: 2 lira,
   Alışverişe gittiğim için: 1 lira,
   Küçük kardeşime baktığım için: 2 lira,
   Çöpü attığım için: 1 lira,
   İyi bir karne getirdiğim için: 5 lira,
   Bahçeyi temizlediğim için: 2 lira,
   Toplam borç: 18 lira...

Anne, umutla kendisine bakan oğlunun elinden kâğıdı aldı ve kâğıdın arka yüzüne şunları yazdı;

Seni 9 ay karnımda taşıdım: BEDAVA,
Hasta olduğunda başında bekledim: Elimden geleni yaptım, senin için dua ettim BEDAVA,
Yıllar boyu değişik nedenlerle senin için gözyaşı döktüm: BEDAVA,
Senin için geceler kaygı duyup, uykusuz kaldım: BEDAVA,
Oyuncaklarını topladım, yemeğini hazırladım giysilerini yıkadım, ütüledim: BEDAVA...

Yavrum, bunların hepsini topladığın zaman gerçek sevginin bedelinin olmadığını görürsün, bedavadır çünkü...

Çocuk annenin yazdıklarını okuyunca gözleri doldu.

Annesine baktı: "Anneciğim seni seviyorum" dedi ve kalemi alarak bu kâğıda "HEPSİ ÖDENMİŞTİR" yazdı... (Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)