Dünya Ve Ahiret Saadeti İçin On Cümle

 Dünya Ve Ahiret Saadeti İçin On Cümle

 

Muhammed bin Hişâm Rahmetullahi Aleyh anlatır: Ma’rûf-ı Kerhî Rahmetullahi Aleyh bana;

“Sana; dünya ve ahiret saadeti için on cümle öğreteyim. Böyle dua edenin duası kabul olur” dedi.

“Yazayım mı” dedim. “Hayır, Behr bin Hâris nasıl tekrar ederek bana öğrettiyse, ben de aynı şekilde sana öğretirim” diyerek şu hadisi bildirdi:

 

“Her namazdan sonra dua ederken, şu on cümleyi söyleyenin dualarını Allah’ü Teâlâ kabul eder:

1- Dinim için Allah Teâlâ bana kâfidir.

2- Dünyam için Allah Teâlâ bana kâfidir.

3- (İki cihan) endişelerim için Allah Teâlâ bana kâfidir.

4- Haset eden için Allah Teâlâ bana kâfidir.

5- Bana haksızlık eden için Allah Teâlâ bana kâfidir.

6- Kötülük etmek isteyen için Allah Teâlâ bana kâfidir.

7- Ölüm anında Allah Teâlâ bana kâfidir.

8- Kabirde Allah Teâlâ bana kâfidir.

9- Mîzan’da Allah Teâlâ bana kâfidir.

10- Sıratta Allah Teâlâ bana kâfidir.

Kendisinden başka hiçbir ilâh olmayan Allah Teâlâ bana kâfidir. Ona tevekkül eder, Ona yalvarırım.”

(Nevadir-il Usul, Hakîm-i Tirmizi)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)