Profesör ve Öğrenci

Profesör ve Öğrenci

 

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.

Profesör kaşlarını çatarak:

“- Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz!”

Öğrenci:

“- O zaman ben uçuyorum...”

Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavını başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış. Yalnız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış.

Profesör öğrenciye:

“- Sana son bir soru soracağım!”, demiş.

“- Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?”

Öğrenci:

“- Para olan çuvalı seçerdim...”

Profesör:

“- Ben akıl olan çuvalı seçerdim...”

Öğrenci:

“- Normal! Kimde ne eksikse onu seçer...”

Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış.

Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış. Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış:

“- Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz!”, demiş.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)