Allah’ım! Seni Hamdinle Tesbih Ederim

 Allah’ım! Seni Hamdinle Tesbih Ederim

 

"Allah’ım! Seni hamdinle tesbih ederim. Senden başka ilah olmadığına şehadet ederim. Senden mağfiret diliyorum, Sana tevbe ediyorum."

 

Allah'ım, yaşamam hayırlı olduğu ana kadar beni yaşat, ölüm hayırlı olduğu anda da beni öldür.

 

Allah’ım! Kur’an-ı Kerîm hürmetine bana rahmet eyle, Kur’an-ı Kerîm’i bana iman, nur, hidayet ve rahmet kıl, Allah’ım Kur’an-ı Kerîm’den unuttuğum oldu ise bana hatırlat, anlamadığım olduğu ise bana anlat, gece ve gündüzde Kur’an-ı Kerîm okumayı bana nasip et, Kur’an-ı Kerîm’i lehimde hüccet kıl. Ey âlemlerin Rabbim!

 

Allah'ım, Senden hidayet, takva, iffet ve helal yoldan servet isterim.

 

Bismillâh. Allah'ım, hususi ve umumi bütün kötülükleri bünyesinde toplayan habislerden sana sığınırım

 

Bana rahatsızlık veren şeyleri giderip, sıhhat ve afiyet hibe eden Allah'a hamd olsun

 

Ey diri olan, ey Kayyum olan Rabbim rahmetin adına yardımını talep ediyorum.

 

Allah’ım! Kullarını yeniden dirilttiğin veya topladığın gün beni azabından koru.

 

Allah'ım; rızık olarak bize verdiğini bereketlendir, bizi ateş azabından muhafaza eyle. Allah'ın ismiyle başlıyorum.

 

Benim hiçbir kuvvetim yok iken bana bu yemeği ihsan eden ve onu bana rızık yapan Allah'a hamd ederim.

 

Bizler yediren, içiren ve bizi Müslümanlardan yapan Allah'a hamd ederiz.

 

Allah'ım, yıldızlar söndü, gözler kapandı. Sen ise hayat sahibi, daima duran ve tutansın. Seni ne bir uyuklama tutabilir, ne de bir uyku. Ey Hay olan Allah'ım, Kayyûm olan Allah'ım, gecemi rahat kıl gözlerimi kapatıver.

 

Allah'a ve O'nun bütün peygamberlerine inandım. Allah birdir. Yemez, içmez, hiçbir şeye muhtaç değildir. Doğurmadı ve doğrulmadı. O'na hiçbir şey denk olamadı.

 

Ey Allah'ım! Senden dünya ve ahirette afiyet istiyorum. Kulağıma, gözüme sıhhat ver! Küfürden, fakirlik ve kabir azabından, zulmetmekten ve zulme uğramaktan sana sığınırım.

 

Allah'ım ismiyle, Allah'a tevekkül ettim. Kuvvet ve ibadet ve taat yapmak ancak Allah'ın yardımıyladır.

 

(Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)