Benim Hak'tan Özge Sevdiğim mi var?

Benim Hak'tan Özge Sevdiğim mi var?

 

Üryan geldim gene üryan giderim

Ölmemeğe elde fermanım mı var?

Azrail gelmiş de can talep eder

Benim can vermeğe dermanım mı var?

 

Dirilirler dirilirler gelirler

Huzur-ı mahşerde divan dururlar

Haramı var? diye korku verirler

Benim ipek yüklü kervanım mı var?

 

Er isen erliğin meydana getir

Kadir Mevlâ'm noksanımı sen yetir

Bana derler gam yükünü sen götür

Benim yük götürür dermanım mı var?

 

Karac'oğlan der ki, ismim öğerler

Ağı oldu yediğimiz şekerler

Güzel sever diye isnad ederler

Benim Hak'tan özge sevdiğim mi var?

 

Karacaoğlan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)