Güzellik Eyle

 Güzellik Eyle

 

Hasretin çektiğim canım efendim bir güzellik eyle

Ateş-i aşkından halim nicedir sor güzellik eyle

Seven sevdiğine zulüm eylemez kötü söz söylemez

Güzellik güzelin tabiatıdır var güzellik eyle

 

Bu dünyada murat almak istedim murat alamadım

Gönlümce sevinip gülmek istedim bir gün gülemedim

Ayrılık derdiyle derdimend oldum derman bulamadım

Yaralı gönlümün tabibi sensin sar güzellik eyle

 

Aşkın şerbetini içtim elinden mestaneyim işte

Ferhatlar Keremler Mecnunlar gibi efsaneyim işte

Şemin çevresinde döner dururum pervaneyim işte

Bana bir bergüzar zülfün telinden ver güzellik eyle

 

Âşık Sadık Miskinî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)