Söyle Bana

 Söyle Bana

 

Ey tabip ayrılık derdine çare var mıdır söyle bana

Aşk narı yanında acep cehennem nar mıdır söyle bana

 

Ne zaman bir güzel sevmeye kalksak âlem bizi tan eyler

Hulusi gönülden sevmek sevilmek ar mıdır söyle bana

 

Her kim ki sevene olursa engel zanlar içinde kalır

Her kim ki sevmese itikadımca kinler içinde kalır

 

Ne vakit goncaya dokunsa bülbül kanlar içinde kalır

Dünya âşıklara gülşen mı yoksa har mıdır söyle bana

 

Sevdikçe aşk derdi boylanıp büyür içimde ur misali

Gönül kalesinde hakikat budur yıkılmaz sur misali

Fikrinde zikrinde enelhak diyen Hallaç Mansur misali

SADIK MİSKİNÎ’ye reva görülen dar mıdır söyle bana

 

Âşık Sadık Miskinî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)