Allah'ım Bana Hayır Kapılarını Aç

Allah'ım Bana Hayır Kapılarını Aç

 

Ey hayır kapılarını dünyada açan,

Allah'ım bana hayır kapılarını aç.

Bereketiyle üzerimize nur saçan,

Allah'ım bana hayır kapılarını aç.

 

Karnını doyuran kimse sana şükür der,

Senin rahmetinle bereket fışkırır yer.

Bizlere bu dünyada hayırlı rızık ver,

Allah'ım bana hayır kapılarını aç.

 

Allah'ım dünyalık olan mal verme bana,

Biz aciz kullarız bizler muhtacız sana.

Kapı açılsın kısmetimizi kapama,

Allah'ım bana hayır kapılarını aç.

 

Dünyada hakikat nuru bize olsun kut,

Hayırsız olan işlerden bizi uzak tut.

Yere düştüğümüz zaman bize yardım et,

Allah'ım bana hayır kapılarını aç.

 

Yusuf yaptığın yardımlar hayır getirsin,

Sevdan derdimizi tasamızı bitirsin.

Açılan kapılar bizi sana götürsün,

Allah'ım bana hayır kapılarını aç.

 

Yusuf Tuna

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)