Adı Meçhul Biri


Adı Meçhul Biri

Huzuruna geldim, huzur yerime,
Gönlümü koydum ben bu sefere,
Fetihler ver ya Rab tüm işlerime,

Hayra dönüşsün, dertlerim benim…

Sabrıma özlemi ekledim her gün,
Hayrını umarak şer bildiğime…
Kulunun duasına cevap verensin,
Göster fetihleri... Gül şu yüzüme…

Tahammül var elbet senden gelene,
Yakışır mı isyan Can’ı verene…
Biçareyim; Sana, geçer bu nazım,
Ey benim Rabbim büyük Allah’ım…

Bir minik yürek dua etmekte,
Baba koynuna hasret çekmekte,
Kendimi unuttum... O beklemekte,
Sabuma [1] fetihler göster Allah’ım…

Bayramlar geliyor yakındır gayrı,
Boynu bükük koyma minik Ata’yı,
Sana ettiğim bu dualarımı,
Kabul eyle Fetihler göster Allah’ı

Bir güvercin konsa haber sanırım,
Müjde var diye hayra yorarım,
Beşerim bilirim her an şaşarım,
Özgül kuluna merhamet eyle Allah’ım…

Âminler semaya çıksın Allah’ım
Fetihler ver... Fetihler göster Allah’ım...

[1] Sabu: Aklı ermeyen küçük çocuk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)