Suya Bakarken Gülümseyişim

Suya Bakarken Gülümseyişim 

Suya bakarken gülümseyişim,
Yaşamın engin ve vahşi denizinde
Çok uzaklara yelken açtı;
Ama sayabileceğimden çok fazlası
Yüzerek bana geri geldi.
“Kara bulutlar kaybolacak” diye fısıldayarak
Birinin elini sıktım;
Bütün gün yaşamın
Kutsandığını duyumsadım.
En çok gereken yere
Bir mutluluk düşüncesi gönderdim;
Ve çok geçmeden büyük bir sevinçle doldum.
Güç bela kazanıp biriktirdiğim
Azıcık altını akıllıca paylaştım;
Ve çok geçmeden yüz katına çıkarak
Bana geri geldiğini anladım.
Bir miktar çabayla,
Birinin tepeye tırmanmasına yardım ettim;
Yeni bir dostluk gibi,
Çok değerli bir şey elde ettim.
Her sabah uyandığımda,
Nasıl başarabileceğimi düşünüyorum;
“Önce hizmet ederek” diyorum.
Biliyorum ki ben, verdikçe varım!

THOMAS GAINES

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)