Ma’rufi Kerhi Hazretlerinin Duası

Ma’rufi Kerhi Hazretlerinin Duası 2

Ma'rûf el- Kerhî Kuddise Sırruh Hazretlerinden rivâyet edilen ve hem dünyâ hem de âhiret sıkıntılarından kurtulmak için okunması tavsiye edilen bu duâ pek kıymetlidir.

دُعَاءٌ الهَمِّ دّنْيَا وَالأَخِيرَةِ لِإِمَامِ مَعْرُوفٍ الكَرْخِيِّ
حَسْبِيَ الله لِدِينِي،
حَسْبِيَ الله لِدُنْيَايَ،
حَسْبِيَ اللهُ الْكَرِيمُ لِمَا اَهَمَّنِي،
حَسْبِيَ اللهُ الْحَلِيمُ الْقَوِىُّ لِمَنْ بَغَى عَلَيَّ،
حَسْبِيَ اللهُ الشَّدِيدُ لِمَنْ كَادَنِي بِسُوءٍ،
حَسْبِيَ اللهَ الرَّحِيمُ عِنْدَ الْمَوْتِ،
حَسْبِيَ اللهُ الرَّؤُفُ عِنْدَ الْمَسْأَلَةِ فِي الْقَبْرِ،
حَسْبِيَ اللهُ اكَرِيمُ عِنْدَ الْحِسَابِ،
حَسْبِيَ اللهُ اللطِيفُ عِنْدَ الْمِيزَانِ، حَسْبِيَ اللهُ الْقَدِيرُ عِنْدَالصِّرَاطِ،
حَسْبِيَ اللهُ لَااِلَهَ اِلَّاهُوَ عَليْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ.

Okunusu:
Hasbiyallahü lidînî,
Hasbiyallahü lidünyaye,
Hasbiyallahül kerîmü lima ehemmenî,
Hasbiyallahül halîmülgaviyyü limen beğa aleyye,
Hasbiyallahüş şedîdü limen kade’nî bisü’in,
Hasbiyallahü  rahîmü îndel mevt,
Hasbiyallahü  ra’ûfü îndel mes’eleti fil kabri,
Hasbiyallahül kerîmü îndel hisab,
Hasbiyallahül lâtîfü îndel mizan,
Hasbiyallahül kadîrü îndessirat,
Hasbiyallahü lâ ilâhe illâ hüve aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azîm.

Anlamı:
Dinim için Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Dünyam için Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Bütün mühim işlerim için Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Bana haksızlık etmek isteyenlere hilm ve kuvvet sahibi olan Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Bana kötülük düşünenler için Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Ölüm anında, merhamet sahibi olan Allah Celle Celâlüh bana kafî,
Kabir sualinde esirgeyici olan Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Hesap vaktinde kerem sahibi olan Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Mizan başında lûtuf sahibi olan Allah Celle Celâlüh bana yeter,
Sırat üstünde, kâdir olan Allah Celle Celâlüh bana yeter,

Bana Allah Celle Celâlüh yeter. O'ndan başka ilâh yoktur. Ben ancak O'na tevekkül ettim. O, yüce Arş-ı azîmin sâhibidir. Âmîn

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)