Sevginin Bedeli

Sevginin Bedeli

Küçük oğlu annesine geldi ve ona kâğıdı uzattı. Annesi ellerini önlüğüne kuruladıktan sonra kâğıdı okumaya başladı;
·        Çimleri biçtiğim için 5 lira!
·        Odamı temizlediğim için 2 lira!
·        Alışverişe gittiğim için 1 lira!
·        Küçük kardeşime baktığım için 2 lira!
·        Çöpü attığım için 1 lira!
·        İyi bir karne getirdiğim için 5 lira!
·        Bahçeyi temizlediğim için 2 lira!
·        Toplam borç 18 lira!!!

Anne, umutla kendisine bakan oğlunun elinden kâğıdı aldı ve kâğıdın arka yüzüne şunları yazdı:
ü Seni 9 ay karnımda taşıdım BEDAVA!
ü Hasta olduğunda başında bekledim, elimden geleni yaptım, senin için dua ettim BEDAVA!
ü Yıllar boyu değişik nedenlerle senin için gözyaşı döktüm BEDAVA!
ü Senin için geceleri kaygı duyup, uykusuz kaldım BEDAVA!
ü Oyuncaklarını topladım, yemeğini hazırladım giysilerini yıkadım,
Ütüledim. Bedava yavrum bedava!
Ve bunların hepsini topladığın zaman gerçek sevginin bedelinin olmadığını görürsün, bedavadır çünkü...
Oğul annenin yazdıklarını okuyunca gözleri doldu. Annesine baktı, "Anneciğim seni seviyorum!" dedi ve kalemi alarak bu kâğıda;
"HEPSİ ÖDENMİŞTİR" yazdı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)