Hiç Oldum

 Hiç Oldum

 

Beşer idim şaşkın oldum

Yandım belki insan oldum.

Zâhir nedir ki bâtın nedir ki

Dile gelmez bir sır oldum.

 

Hakk'ın emaneti bendedir bende

Cümle âlem "Ol" sözünde.

Gurbet nedir ki vuslat nedir ki

Sana çıkan bir yol oldum.

 

Bir gönül kırdım ah bilmeden

Kurşunlar yağdı göklerden.

Tabip kimdir ki kalp neçedir ki

Gelmezsen ben bir taş oldum.

 

Ateş oldum dumanım yok

Umman oldum sahilim yok.

Kalem nedir ki kelam ne der ki

Yarım kalan bir söz oldum.

 

Geldim dergâhına, yüz çevirme bana

Kapılar kapandı deme.

Vücut nedir ki adem nedir ki

Varlığında bir hiç oldum.

 

İbrahim Kalınn

https://www.youtube.com/watch?v=6Jw6r4bm05g

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)

Güzel Ahlakla ilgili 40 Hadis