Sen Ağa Ben Ağa, Bu İneği Kim Sağa?

Sen Ağa Ben Ağa, Bu İneği Kim Sağa?

 

“- Çobanlık yapar mısın?”

“- Yok almayayım”

“- Kim yapacak?”

“- Afganlar...”

 

“- Tarlada çalışır mısın?”

“- Yuh, daha neler!”

“- Kim yapacak?”

“- Türkmenler...”

 

“- Bebek bakıcılığı yapar mısın?”

“- Ben kendi bebeğime bakmıyorum, başkasının bebeğine niye bakayım?”

“- Kim yapacak?”

“- Özbekler...”

 

“- Çay, fındık toplar mısın?”

“- Başka işim mi yok?”

“- Kim yapacak?”

“- Gürcüler (Şu sıralar Afrikalılar)...

 

“- Sanayide, fırında, inşaatta, kazma kürek işinde çalışır mısın?

“- Enayi beni mi buldun?”

“- Kim yapacak?”

“- Suriyeliler…”

 

SONUÇ:

“-  Defolup gitsinler...”

“- Öyle mi... Yahu senin benim tenezzül etmediğimiz bu işleri kim yapacak?”

 

“- Bana ne hacı? Kim yaparsa yapsın. Sen bana devlette bir iş veya Sabah 9”- Akşam 5, vardiyasız, masa başı güzel bir iş var mı, onu söyle… Amele miyiz biz?”

 

“Üzücü, ama gerçek durum bu…”

 

(Alıntı)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)

Uzun Ömür İçin Dua