10 Yaşındaki Filistinli Şehit Muhammed'in Vasiyeti

10 Yaşındaki Filistinli Şehit Muhammed'in Vasiyeti

"Sizlere vasiyetim;

Eğer ölürsem ya da savaşta şehit düşersem, bizi yardımsız bırakan Arap yöneticileri affetmeyeceğim. Kuşatma altında yiyecek, içecek olmadan zor günler yaşadık, bu yaşımda saçlarıma aklar düştü. O yüzden Allah sizi (Arap yöneticileri kastediyor) ne affetsin ne de bağışlasın. Vallahi de sizi yedi kat göğün yaratıcısına şikayet edeceğim.

Affet beni anne, öldüğüm/gittiğim için sakın üzülme.

Mısır, Yemen, Ürdün, Cezayir, Libya, Lübnan, Tunus, Sudan, Somali ve Malezya halklarına mesajımdır:

Gazze'yi size emanet ediyorum, yalnız bırakmayın ve unutmayın. Ona (Gazze) iyi bakmanızı istiyorum. Sizi seviyorum; bizi hayal kırıklığına uğratmayacağınıza inanıyorum.

Mektubumu bulan herkes lütfen paylaşsın/yaysın.

Ben şehidim, Allah'ın izniyle…

Muhammad Abdul Qader Al-Husseini

25.03.2024"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)

Uzun Ömür İçin Dua