El Meded Ey Fahr-i Âlem

El Meded Ey Fahr-i Âlem

 

El meded ey fahr-i 'âlem, rahmeten-lil-'âlemîn!

Mücrimem ihsâna geldim, yâ şefî'a'l-müznibîn!

Hayra a'mâlim mi var, yazsın kirâmen kâtibin!

Yâ Resûlallâh meded, senden meded!

 

Dergâhına yüz süren, bîçâreler âbâd olur;

Dûzah-ı berzahda kalmaz, cümlesi âzâd olur;

Sen Hudâ mahbubusun, ancak bize imdâd olur;

Yâ Resûlallâh meded senden meded!

 

Ben hevâ ile riyâ-yı, nefse etdim iltifât;

Ancak ümmîdim sanadır, gayrı kârım seyyiât;

Ne olursa senden olur, bana fâhr-i kâinât;

Yâ Resûlallâh meded, senden meded!

 

Tövbeler olsun ilâhî itme, cürmümden hitâb;

Âtıf kemter kulunda cümle, 'ısyân bî-hisâb;

Gel habîbine bağışla, kıl duâmı müstecâb;

Yâ Resûlallâh meded, senden meded!

 

Şeyh Âtıf Efendi Kuddise Sirrûh

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)