Ey Allah’ım Beni Senden Ayırma!

 Ey Allah’ım Beni Senden Ayırma!

 

Ey Allah’ım beni senden ayırma!

Beni senin didarından ayırma!

 

Seni sevmek benim dinim, imanım;

İlahi dinü imandan ayırma!

 

Sararuben soldum döndüm hazana;

İlahi hazanı daldan ayırma!

 

Şeyhim baldır ben anın peteğiyem;

İlahi peteği baldan ayırma!

 

Şeyhim güldür ben anın yaprağıyam;

İlahi yaprağı gülden ayırma!

 

Ben ol dost bahçesinin bülbülüyem;

İlahi bülbülü gülden ayırma!

 

Balığın canını suda dediler;

İlahi balığı sudan ayırma!

 

Eşrefoğlu senin kemter kulundur;

İlahi kulu sultandan ayırma!


Eşrefzâde Rumî Rahmetullahi Aleyh

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)