Timurtaş Uçar Hocaefendi Rahimehullah Sözleri 1

·     Allah’ü Teâlâ laikliğin belasını versin.

·     Adalet yıkılmıştır Türkiye’de. Adalet satılmıştır. Resmen alınan satılan eşya haline gelmiştir adalet.

·     Namussuzluk demektir laiklik.

·     Hem kahrolsun şeriat diyorlar, hem de o pislik cenazelerini camiye getiriyorlar. Hem çağ dışı diyeceksin, hem cesedini çağ dışı dediğinin camisine getireceksin?

·     Fatih’im, Ulubatlı Hasan’ım mezarından bugün başını kaldırıp bir bakıverse "İstanbul kafir olmuş!" diyecektir! Tanımayacaktır!

·     12 Eylül'den sonra 48 mahkemede anamdan emdiğim burnumdan geldi. Parmaklarımızdan cereyanlar vererek bizi sorgulamaya tabi tuttular. 'Niye ayet okudun, niye hadis okudun?' dediler. Bir hoca bir ayet okumuş ne var bunda?

·     Bacağına geçirdiği kot pantolonuyla sokakta dolaşan kadınların arasında hangisi Müslüman’ın, hangisi Yahudi’nin karısı veya kızı belli oluyor mu, mertçe söyleyin!

·     Müslüman’ın siyaseti Kur’an-ı Kerim’dir.

·     24 saat şarap içen adam; “Lâ İlâhe İllallah!” der mi, lan hayvanoğlu hayvan...

·     “Bismillah!” deyip, genelev açıyor deyyus oğlu deyyus.

·     İslâm’ın düşmanı gazeteciler, yarın mahşer günü görüşürüz sizinle, yarın Hz. Muhammed Sallallahü Aleyhi Vesellem’in önünde görüşürüz sizinle…

·     3 kilo ağırlındaki yorganı kaldıramayıp da sabah namazına kalkmayan cihad  edemez.

·     Karısını çıplak gezdiren adam vallahi deyyustur billahi deyyustur.

·     Kime uyuyor bunlar? Belli ki Allah’ü Teâlâ’ya uymuyor, Avrupalı modacıyı Allah’ü Teâlâ kabul etmiş onlara uyuyor... Senin Allah’ü Teâlâ’n Avrupa mı? Senin Allah’ü Teâlâ’n Amerika mı? Senin Allah’ü Teâlâ’n Fransa mı? Sen Allah’ü Teâlâ'ya inanmadın mı? Sen Hz. Muhammed Sallallahü Aleyhi Vesellem’e inanmadın mı?

·     Sokaktaki kadınlar neyi arıyorlar? Vallahi bunun tek cevabı var, nefsinin arzusunu arıyorlar, şehvet arıyorlar. Kadınlar sokağa çıkarken adeta vitrinlere koyulup satılacak mal gibi cilalanıyor, etrafın şehvetini çekmeye çalışıyor. Müslüman böyle olamaz.

·     Adalet mülkün temelidir sözü Hz. Ömer Radiyallahü Anh'ın…

·     Okulların önüne polis yerleştireceğinize, gençlerin kalbine Allah’ü Teâlâ korkusu yerleştirin.

·     Timurtaş Hoca savcıya sorar:

Hoca: “- Çaya şeker karıştırmazsan ne olur?”

Savcı: “- Şekersiz çay olur.”

Hoca: “- Tuzu çorbaya karıştırmazsan ne olur?”

Savcı: “- Tuzsuz çorba olur.”

Hoca: “- Dinî devlete karıştırmazsan?”

Savcı: “- Dînsiz devlet olur.”

Hoca: “- Savcım, Vallahi ben demedim, bak siz dediniz.”

Savcı: “- Desene bugüne kadar bizi de uyuttular...”

·     Şikâyetçiyim, ya Rabbi! Şikâyetçiyim, ya Rasulullah Sallallahü Aleyhi Vesellem!

·     Okuyana, anlayana, duyana, uyana bin selâm olsun…

·     Şeriat’tan korkanlara bakın, mutlaka bir şeye köledir.

·     Ecdadımız başını kaldırsa da şu kahvelere, caddelere ve sokaklara baksa büyüğümüzden küçüğümüze hepimizin yüzüne tükürür.

·     Piyango çıkarsa fakirlere yardım edecekmiş. Hadi oradan şerefsiz herif! Sidikle abdest alınır mı?

·     Suudi Arabistan'ı bahane ederek İslâm'a ve Şeriat'a saldırıyorlar. Suudi Arabistan'a İslâm hakim değil, Krallık hakim. Suudi Arabistan'a Şeriat hakim değil Aşiretlik hakim, Suudi Arabistanın Anayasası İslâm Şeriat değil Suudi Kralının Uyguladığı Kanunlar Allah’ü Teâlâ’nın kanunları değil, Kendi Koyduğu Kanunlardır. Ceza kanunlarını Allah’ü Teâlâ’nın kitabından değil, kendi kitabından uyguluyor, İslâm ile Şeriatle vallahi uzaktan yakından hic bir alakası yok. Kralın kanunlarına Allah’ü Teâlâ’nın kanunları diyen şerefsizdir namusuzdur.

·     Sen Kur’an-ı Kerim’i; işine, eşine, aşına karıştırmayacaksın da, leşine karıştıracaksın öyle mi!

·     Duvarda asılı olan takvim senin hayatındır. Her akşam bir tanesi düşüyor. Nasıl düşüyor günahlarla mı, sevaplarla mı, hayırla mı, şerle mi? İnsan merak etmez mi, düşünmez mi kardeşler...

·     "Allah’ü Teâlâ aşkına gençler! Kendinize gelin!"

·     Okudum; okuduğumu yol yol dokudum. Gördüm; gördüğümü lif lif ördüm. Duydum; duyduğumun en güzeline uydum. Sonra, demet demet topladım, yazdım, yazdım...

·     Ne gariptir ki; kadın kocasından başka herkese süslenir oldu. Daha da gariptir ki; kocası bunu izler oldu.

·     Ben Hz. Muhammed Sallallahü Aleyhi Vesellem’in dinine hayatımı vakfetmişim. Beni susturabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Bu yola canımı, başımı koymuşum; beni durduramazsınız!

·     Bu dünyaya sadece yemek, içmek ve yatmak için geldiysen, bana öküzden farkını söyle!

·     Cihadınız yok, gayretiniz yok, korku içindesiniz, ödleklik var, aman bir şey gelmesin, aman bir şey olmasın, akşamleyin sıcak çayımı içeyim, pijamamı giyeyim, televizyon seyredeyim derdiniz bu sizin. Böyle Müslümanlık mı olur?

·     Efendim cehennemi anlatmayın, millet korkuyor diyorlar. Anlatmasak millet cehenneme gidecek.

·     Ölülerimizi üç kat kefene sarıyoruz, dirilerimiz çıplak!

·     "İslâm müdafaa ister. İslâm muhafaza ister. İslâm can ve mal ile müdafaa istiyor. İslâm, senin müdafaanı istiyor. İslâm senin ayağa kalkmanı istiyor. İslâm seninle kıyam istiyor."

·     “Neymiş İslâm hakim olursa kadınlar dışarı çıkamayacakmış... Tesettür, kadınlar evinin içinde giyinsin diye mi var? Ahmak adamlar!”

·     Allah’ü Teâlâ yaratsın ama hükümleri biz koyalım! Vallahi Ebu Cehil’de öyle söylüyordu...

·     Elif, be, te, se, cim yerine, do, re, mi, fa, sol koydular. Ruhun gıdası Kur’an-ı Kerim'di, müzik yaptılar.

·     Okulların önüne polis koyacağınıza, gençlerin kalbine “Allah’ü Teâlâ Celle Celâlüh korkusu” koyun!

·     Allah’ü Teâlâ’nın kitabından eğitim almayan bir adam; vallahi profesör olsa bile "Cahildir".

·     Sekiz sene değil seksen sene kesintisiz eğitim verseniz; din eğitimi vermeden insan yetiştiremezsiniz

·     Adam içki içiyor şerefe diyor... Bunu diyen adam vallahi şerefsizdir!

·     Kur'an-ı Kerim’den kaçıyorsun da özgür mü oluyorsun! “Zavallı...”

·     Evlenecek olan erkekleri gırtlaklarına kadar borca sokuyorlar; sonra da o evden huzur bekliyorlar.

·     Dinde zorlama yoktur tabi ki... İsteyen bu dünyada pişer, isteyen ahirette...

·     Hristiyanlar birleşti, Ruslar birleşti, Almanlar birleşti… Birleşmeyen bir tek Müslümanlar kaldı. Ey Müslüman! Birleş ki; bir leş olmaktan kurtul!

·     Dünyanın bütün aptalları bir araya gelse de, bir kelime uydurmaya çalışsa, "Ben namaz kılmıyorum ama benim kalbim temiz!" sözünden daha aptal bir söz bulamazlar!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)